Przeczytaj więcej o Świątecznej Przygodzie z Kicią Kocią: https://szczecinportal.pl/magiczne-spotkanie-z-kicia-kocia-w-omni-molo-14-15-12-2024/
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
Świąteczna przygoda z Kicią Kocią®
§ 1 Postanowienia ogólne
- Poniższy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Akcji Promocyjnej „Świąteczna przygoda z Kicią Kocią®”.
- Organizatorem Akcji Promocyjnej jest firma KAREVA Justyna Suduł, ul. Forteczna 13, 87-100 Toruń, NIP: 9562195404, działający na zlecenie Centrum Handlowego OMNI Molo Szczecin, NV20 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Leszno 12, 01-192 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000937841, REGON 520652250, NIP 6762607554 (dalej: „Organizator”).
§ 2 Definicje
- Centrum Handlowe – Centrum Handlowe OMNI Molo, zlokalizowane w Szczecinie (71-011), przy ul. Mieszka I 73.
- Akcja Promocyjna – akcja polegająca na premiowaniu zapisów do newsletteru Centrum Handlowego OMNI Molo w Okresie Trwania Akcji Promocyjnej – na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom Akcji Promocyjnej uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie.
- Okres Trwania Akcji – 14-15 grudnia 2024 r. w godzinach 11:00-17:00, z zastrzeżeniem treści ust. 5 poniżej.
- Rejestracja – okazanie aktywnej rejestracji w newsletterze Centrum Handlowego OMNI Molo podczas trwania akcji w Centrum Handlowym, tj. podanie imienia, adresu email oraz numeru telefonu na stronie https://szczecin.omni-centrum.pl/newsletter/ oraz potwierdzenie poprawności rejestracji w przesłanej automatycznie wiadomości na podany email przez Uczestnika.
- Punkt Obsługi Akcji – oznaczone miejsce w Centrum Handlowym zlokalizowane na poziomie 0 przy TkMaxx. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej czynny jest w dniach 14-15 grudnia 2024 r. w godz. 11:00-17:00, w których hostessa będzie obsługiwać Uczestników Akcji Promocyjnej zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Nagroda – nagroda lub nagrody, o których mowa w § 5 Regulaminu.
- Uczestnik – osoba spełniająca kryteria, o których mowa w § 3 Regulaminu, biorąca udział w Akcji Promocyjnej.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 3 Uczestnicy Akcji Promocyjnej
- W Akcji Promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22 ind. 1 Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93), mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału:
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej;
- osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym lub Organizatorem;
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
- osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniem usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
- osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, jak również ich osoby najbliższe;
- inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Akcji Promocyjnej.
§ 4 Zasady Akcji Promocyjnej
- Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, powinna udać się do Punktu Obsługi Akcji i okazać aktywną rejestrację do newslettera Omni Molo.
- Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po Rejestracji i po pozytywnej weryfikacji rejestracji w Newsletterze przysługuje prawo do odebrania jednej Nagrody, o której mowa w § 5 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów wynikających z § 5 Regulaminu.
- Akcja Promocyjna nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu przepisów prawa.
- Każdy Uczestnik, który spełni założenia niniejszego Regulaminu, uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w § 5 aż do wyczerpania puli Nagród lub do zakończenia Okresu Trwania Akcji.
- Wzięcie udziału w akcji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu.
§5 Nagrody w ramach Akcji Promocyjnej
- Nagrodą w ramach Akcji Promocyjnej za rejestrację do Newlettera OMNI Molo jest książeczka z serii Kicia Kocia®.
- Dzienna pula Nagród w Akcji Promocyjnej wynosi 300 szt. (trzysta sztuk) książeczek.
- Łączna pula Nagród w Akcji Promocyjnej wynosi 600 szt. (sześćset sztuk) książeczek.
- Uczestnik spełniający warunki Regulaminu, który dokonał Rejestracji uprawniającej do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, uprawniony jest do odbioru maksymalnie 1 Nagrody.
- Nagrody są wydawane do wyczerpania dziennej puli Nagród.
- Uczestnikowi Akcji Promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody na osoby trzecie.
- Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji Promocyjnej, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby.
- Nie ma możliwości zakupu Nagród.
- Nagrody muszą być odebrane osobiście przez Uczestnika Akcji Promocyjnej.
- Pula nagród jest ograniczona. Po jej wyczerpaniu, Uczestnikom nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich postanowień Regulaminu.
§ 6 Zasady postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie bezpośrednio w biurze Organizatora na adres wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji Promocyjnej. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
- Każda reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego Uczestnika;
- powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego.
- Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej, spełniające wymogi określone w niniejszym Regulaminie.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres wskazany w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Organizator ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi w stosunku, do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
- Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w Punkcie Obsługi Akcji.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji Akcji Promocyjnej, z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą być dokonane tylko na korzyść Uczestników. Zmiany regulaminu będą ogłaszane w ten sam sposób co ogłoszenie samego regulaminu.
- Organizator Akcji Promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji Promocyjnej z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji Promocyjnej uniemożliwiających działanie Punktu Obsługi Akcji, których nie był w stanie przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie Akcji Promocyjnej nie dotyczy osób, które w chwili odwołania Akcji Promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa w § 4 Regulaminu.
- Organizator Akcji Promocyjnej nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie danych przez Uczestnika.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.