Przeczytaj więcej o Świątecznej Przygodzie z Kicią Kocią: https://szczecinportal.pl/magiczne-spotkanie-z-kicia-kocia-w-omni-molo-14-15-12-2024/

 

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ

Świąteczna przygoda z Kicią Kocią®

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Poniższy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Akcji Promocyjnej „Świąteczna przygoda z Kicią Kocią®”.
  2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest firma KAREVA Justyna Suduł, ul. Forteczna 13, 87-100 Toruń, NIP: 9562195404, działający na zlecenie Centrum Handlowego OMNI Molo Szczecin, NV20 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Leszno 12, 01-192 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000937841, REGON 520652250, NIP 6762607554 (dalej: „Organizator”).

§ 2 Definicje

  1. Centrum Handlowe – Centrum Handlowe OMNI Molo, zlokalizowane w Szczecinie (71-011), przy ul. Mieszka I 73.
  2. Akcja Promocyjna – akcja polegająca na premiowaniu zapisów do newsletteru Centrum Handlowego OMNI Molo w Okresie Trwania Akcji Promocyjnej – na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom Akcji Promocyjnej uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie.
  3. Okres Trwania Akcji – 14-15 grudnia 2024 r. w godzinach 11:00-17:00, z zastrzeżeniem treści ust. 5 poniżej.
  4. Rejestracja – okazanie aktywnej rejestracji w newsletterze Centrum Handlowego OMNI Molo podczas trwania akcji w Centrum Handlowym, tj. podanie imienia, adresu email oraz numeru telefonu na stronie https://szczecin.omni-centrum.pl/newsletter/ oraz potwierdzenie poprawności rejestracji w przesłanej automatycznie wiadomości na podany email przez Uczestnika.
  5. Punkt Obsługi Akcji – oznaczone miejsce w Centrum Handlowym zlokalizowane na poziomie 0 przy TkMaxx. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej czynny jest w dniach 14-15 grudnia 2024 r. w godz. 11:00-17:00, w których hostessa będzie obsługiwać Uczestników Akcji Promocyjnej zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  6. Nagroda – nagroda lub nagrody, o których mowa w § 5 Regulaminu.
  7. Uczestnik – osoba spełniająca kryteria, o których mowa w § 3 Regulaminu, biorąca udział w Akcji Promocyjnej.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.

§ 3 Uczestnicy Akcji Promocyjnej

  1. W Akcji Promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22 ind. 1 Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93), mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  1. W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału:
    1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej;
    2. osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym lub Organizatorem;
    3. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
    4. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
    5. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniem usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;
    6. osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, jak również ich osoby najbliższe;
    7. inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Akcji Promocyjnej.

§ 4 Zasady Akcji Promocyjnej

  1. Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, powinna udać się do Punktu Obsługi Akcji i okazać aktywną rejestrację do newslettera Omni Molo.
  1. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po Rejestracji i po pozytywnej weryfikacji rejestracji w Newsletterze przysługuje prawo do odebrania jednej Nagrody, o której mowa w § 5 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów wynikających z § 5 Regulaminu.
  1. Akcja Promocyjna nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu przepisów prawa.
  2. Każdy Uczestnik, który spełni założenia niniejszego Regulaminu, uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w § 5 aż do wyczerpania puli Nagród lub do zakończenia Okresu Trwania Akcji.
  3. Wzięcie udziału w akcji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu.

§5 Nagrody w ramach Akcji Promocyjnej

  1. Nagrodą w ramach Akcji Promocyjnej za rejestrację do Newlettera OMNI Molo jest książeczka z serii Kicia Kocia®
  2. Dzienna pula Nagród w Akcji Promocyjnej wynosi 300 szt. (trzysta sztuk) książeczek.
  3. Łączna pula Nagród w Akcji Promocyjnej wynosi 600 szt. (sześćset sztuk) książeczek.
  4. Uczestnik spełniający warunki Regulaminu, który dokonał Rejestracji uprawniającej do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, uprawniony jest do odbioru maksymalnie 1 Nagrody.
  1. Nagrody są wydawane do wyczerpania dziennej puli Nagród.
  1. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody na osoby trzecie.
  1. Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji Promocyjnej, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby.
  2. Nie ma możliwości zakupu Nagród.
  3. Nagrody muszą być odebrane osobiście przez Uczestnika Akcji Promocyjnej.
  1. Pula nagród jest ograniczona. Po jej wyczerpaniu, Uczestnikom nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich postanowień Regulaminu.

§ 6 Zasady postępowania reklamacyjnego

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie bezpośrednio w biurze Organizatora na adres wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji Promocyjnej. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
  2. Każda reklamacja powinna zawierać:
  1. imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego Uczestnika;
  2. powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego. 
  1. Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej, spełniające wymogi określone w niniejszym Regulaminie.
  2. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres wskazany w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);
  3. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§ 7 Postanowienia końcowe

  1. Organizator ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi w stosunku, do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
  2. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w Punkcie Obsługi Akcji.
  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji Akcji Promocyjnej, z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą być dokonane tylko na korzyść Uczestników. Zmiany regulaminu będą ogłaszane w ten sam sposób co ogłoszenie samego regulaminu.
  5. Organizator Akcji Promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji Promocyjnej z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji Promocyjnej uniemożliwiających działanie Punktu Obsługi Akcji, których nie był w stanie przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie Akcji Promocyjnej nie dotyczy osób, które w chwili odwołania Akcji Promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa w § 4 Regulaminu.
  6. Organizator Akcji Promocyjnej nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie danych przez Uczestnika.
  7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.